Polityka zwrotów
Zwroty, wymiany i reklamacje
Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.
Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.
Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!
I. Zakupione produkty:
- dotarły do mnie uszkodzone;
- dotarły do mnie inne, niż zamówiłem;
- dotarły do mnie i są niezgodne z umową.
W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone wraz Formularzem zgłoszenia reklamacji na nasz adres:
Aprum Store Sp. z o.o.
40-684 Katowice, ul. Jankego 275
II. ZMIENIŁEM ZDANIE I CHCIAŁBYM WSZYSTKIE LUB CZĘŚĆ PRODUKTÓW ZWRÓCIĆ
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:
Aprum Store Sp. z o.o.
40-684 Katowice, ul. Jankego 275
III. POSTANOWIENIA OGÓLNE
ZWROTY
- Konsument, a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar bez podawania przyczyny, na zasadach opisanych w ustawie z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 28 stycznia 2020 r.,Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późniejszymi zmianami), w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Kupujący ponosi koszty przesyłki zwracanego towaru. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej.
- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Towary powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko [również pudełko z butami] proszę zapakować w papier/folię, a dopiero następnie skleić taśmą). Pudełko z butami jest integralną częścią zwrotu i nie może być zniszczone.
- Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji, nie jest używany oraz posiada wszystkie metki (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
WYMIANA
- Konsument, a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta może wymienić zakupiony towar. Chęć wymiany należy zgłosić do 14 dni od otrzymania przesyłki (wysłać drogą elektroniczną na adres sklep@aprum.com.pl prośbę o wymianę bądź skontaktować się z konsultantem na LiveChat sklepu) . Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!).
- Kupujący ponosi koszty przesyłki wymienianego towaru do Sklepu, jak i przesyłki towaru ze Sklepu. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej.
- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
- Towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
- Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji (możliwość zapoznania się z przedmiotem).
- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
REKLAMACJE
- Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w razie braku zgodności towaru z umową przysługują uprawnienia określone w Ustawie z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 28 stycznia 2020 r. ,Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późniejszymi zmianami).
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Reklamowany towar przesyłany jest na koszt Sprzedawcy. Sposób opakowania zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w Formularzu zgłoszenia reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.