Zwroty, wymiany i reklamacje

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!



I. Zakupione produkty:

W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji.

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone wraz Formularzem zgłoszenia reklamacji na nasz adres:

Aprum Store Sp. z o.o.
40-684 Katowice, ul. Jankego 275



II. ZMIENIŁEM ZDANIE I CHCIAŁBYM WSZYSTKIE LUB CZĘŚĆ PRODUKTÓW ZWRÓCIĆ

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki.

Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:

Aprum Store Sp. z o.o.
40-684 Katowice, ul. Jankego 275



III. POSTANOWIENIA OGÓLNE

ZWROTY

  1. Konsument, a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta  ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar bez podawania przyczyny, na zasadach opisanych w ustawie z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 28 stycznia 2020 r.,Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późniejszymi zmianami), w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Kupujący ponosi koszty przesyłki zwracanego towaru. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Towary powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko [również pudełko z butami] proszę zapakować w papier/folię, a dopiero następnie skleić taśmą). Pudełko z butami jest integralną częścią zwrotu i nie może być zniszczone.
  4. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji, nie jest używany oraz posiada wszystkie metki (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  5. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

WYMIANA

  1. Konsument, a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta może wymienić zakupiony towar. Chęć wymiany należy zgłosić do 14 dni od otrzymania przesyłki (wysłać drogą elektroniczną na adres sklep@aprum.com.pl prośbę o wymianę bądź skontaktować się z konsultantem na LiveChat sklepu) . Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!).
  2. Kupujący ponosi koszty przesyłki wymienianego towaru do Sklepu, jak i przesyłki towaru ze Sklepu. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  4. Towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  5. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji (możliwość zapoznania się z przedmiotem).
  6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

REKLAMACJE

  1. Konsumentowi  oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w razie braku zgodności towaru z umową  przysługują uprawnienia określone w Ustawie z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 28 stycznia 2020 r. ,Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późniejszymi zmianami).
  2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  3. Reklamowany towar przesyłany jest na koszt Sprzedawcy.  Sposób opakowania zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  5. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w Formularzu zgłoszenia reklamacji.
  6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
Darmowa dostawa od 1000 zł
Upominek do zakupów od 1500 zł
Zwrot do 14 dni
Wysyłka w 2 dni robocze